Onze medewerkers zullen op donderdag 26 (Hemelvaartsdag) en vrijdag 27 (brugdag) mei telefonisch niet bereikbaar zijn. U kan ons uiteraard steeds contacteren via het contactformulier.

Op 1 januari 2022 heeft Unisono haar tarieven aangepast op basis van de nieuwe consumptieprijsindex. Lees er meer over in onze FAQ’s of raadpleeg onze huidige tarieven.

CORONAVIRUS – Mijn evenement gaat niet door of wijzigt. Wat moet ik doen?

januari 10, 2022

De evenementensector blijft in de greep van het coronavirus. Geregeld legt de overheid nieuwe, strengere regels op voor binnen- en buitenevenementen. Kan uw evenement hierdoor niet doorgaan of moet u het aanpassen om aan deze regels te voldoen? Contacteer ons via het contactformulier en we passen uw licentie aan. 
 

Praktisch

  • U ontving nog geen factuur?
    • Als uw evenement niet doorgaat, annuleren we uw licentieaanvraag. 
    • Als uw evenement in aangepaste vorm doorgaat, passen we uw licentieaanvraag aan. 
       
  • Ontving u wel al een factuur, maar betaalde u die nog niet?
    • Als uw evenement niet doorgaat, annuleren we uw factuur en ontvangt u automatisch een creditnota. 
    • Als uw evenement in aangepaste vorm doorgaat, ontvangt u ook een nieuwe factuur. 
       
  • Betaalde u uw factuur al?
    • Als uw evenement niet doorgaat, storten we het betaalde bedrag terug op het rekeningnummer waarmee u de betaling uitvoerde.
    • Als uw evenement in aangepaste vorm doorgaat, ontvangt u een creditnota en een nieuwe factuur. We boeken het betaalde bedrag over op de nieuwe factuur en storten het eventuele saldo terug op het rekeningnummer waarmee u de betaling uitvoerde.
       

Hebt u een vraag?

Raadpleeg onze FAQ's of contacteer ons. Onze medewerkers helpen u graag verder.