CORONAVIRUS – Mijn zaak is verplicht gesloten. Welke maatregelen neemt Unisono?

maart 25, 2020

Unisono stelt alles in het werk en zoekt actief mee naar oplossingen om de impact van de coronacrisis voor de getroffen sectoren zo beperkt mogelijk te houden.

Daarom schorten we het versturen van facturen voor dagelijks muziekgebruik tijdelijk op voor ondernemingen die gesloten zijn wegens de maatregelen genomen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

Voor openstaande facturen verlengen we de betaaltermijn met 60 dagen en rekenen we géén herinneringskosten aan.

Zo willen wij er mee voor zorgen dat zelfstandigen en bedrijven de nodige zuurstof krijgen om de verplichte sluitingsperiode te overbruggen.

Ben u zelf getroffen door de maatregelen en hebt u nog vragen? Onze medewerkers staan klaar om u met raad en daad bij te staan.

Contacteer ons bij voorkeur via het contactformulier op de website. Op die manier wordt uw vraag met prioriteit behandeld.

Wilt u ons toch telefonisch bereiken? Dan kan dat voorlopig elke werkdag van 9u30 tot 13u. op het nummer 02 286 82 11.

Wij volgen de situatie nauwlettend op en houden onze klanten vanzelfsprekend op de hoogte over eventuele bijkomende maatregelen.