Ik betaalde mijn licentie meteen online, maar ontvang toch nog een factuur. Hoe komt dit?
Dat kan twee redenen hebben:
- Je factuur vermeldt “Deze factuur werd al betaald”
Dan is alles in orde. Dit document dient enkel als betalingsbewijs. Je hoeft niets meer te betalen.
- Je ontvangt een bijkomende factuur
In dat geval betaalde je online een te laag bedrag, bijvoorbeeld door een verkeerde tariefkeuze of door onjuiste parameters. De bijkomende factuur corrigeert dat verschil en moet je nog betalen Gebruik de betaalinstructies op de bijkomende factuur.