Ik ontving een herinnering (met herinneringskosten) maar heb nooit een factuur ontvangen. Hoe komt dit?
Koos u voor facturatie via e-mail?
Dan is uw factuur mogelijk in uw spamfolder terechtgekomen. Vermijd dit in de toekomst door ons e‑mailadres (noreply@invoicing.unisono.be) toe te voegen aan uw adresboek.
Of misschien is het e-mailadres waarover wij beschikken niet langer actief? Controleer dit snel en gemakkelijk via MyUnisono.
Koos u voor facturatie via Billtobox of Peppol?
Raadpleeg uw factuur dan rechtstreeks via dit platform. Mogelijk bent u dit vergeten?
Koos u voor facturatie per post?
Dan is het adres op uw factuur mogelijk niet meer correct. Kijk dit zeker even na en geef eventuele wijzigingen door via MyUnisono of het contactformulier.
Wilt u uw factuurgegevens of -voorkeuren controleren of wijzigen?
Dit doet u snel en eenvoudig online:
Dan is uw factuur mogelijk in uw spamfolder terechtgekomen. Vermijd dit in de toekomst door ons e‑mailadres (noreply@invoicing.unisono.be) toe te voegen aan uw adresboek.
Of misschien is het e-mailadres waarover wij beschikken niet langer actief? Controleer dit snel en gemakkelijk via MyUnisono.
Koos u voor facturatie via Billtobox of Peppol?
Raadpleeg uw factuur dan rechtstreeks via dit platform. Mogelijk bent u dit vergeten?
Koos u voor facturatie per post?
Dan is het adres op uw factuur mogelijk niet meer correct. Kijk dit zeker even na en geef eventuele wijzigingen door via MyUnisono of het contactformulier.
Wilt u uw factuurgegevens of -voorkeuren controleren of wijzigen?
Dit doet u snel en eenvoudig online:
- Log in op MyUnisono.
- Ga naar ‘Mijn profiel’.
- Controleer of wijzig uw gegevens of voorkeuren en klik op ‘Gegevens bewaren’.